frallorna

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Lena - 31 december 2011 15:54

 

Inte ens när dom är kopplade går det att få till en bra bild!  eller iof. denna gång var det nog jag som knasade, men denna fick duga!  

 

                        GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!


Vi ska iväg till min bror med fru, dit åxå min kusin med fru kommer, äta 3 rätters, jag fick ta efterätten, & kör ett kort som jag alldrig provat, hoppas det håller åxå,

nämligen denna Körsbärs tårta! bild lånad från http://louisespic.bloggspot.com


Är den så god som det skrivs, & jag har lyckats? då kommer den att gå hem, för alla som sak äta gillar nämligen körsbär!  köpt färska bigaråer åxå till garneringen. Bottnarna är klara, otroligt porösa! har alldrig bakat dess make någonsinn...


Lek på gården & en promenad   smällare hörs runt oss, men vovvarna bryr sej inte! tycker synd om alla som har skott rädda vovvar  


            Kram på er & än en gång, GOTT NYTT ÅR!!!    


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards