frallorna

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Fars dag ♥

Av Lena - 11 november 2012 11:29

 

           Fars dag  & våran far ska få den bästa dag!!  


 


 


 


 


 


 



 


 


 


Jordens underbaraste pappa till både 2 & fyrbenta & min man  


-vi älskar dej alla över allt på denna Jord, bara så du vet     


Du är klippan i våra liv & kärleken  Tack för att du finns i våra liv  


                        Kram på er alla som kikar in!  


 
 
Kikkan

Kikkan

11 november 2012 13:36

Ha en bra fars dag ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

11 november 2012 19:53

Tack! den blev toppen! var till Mamma & Lasse & firade & fikade! :))

Kram!♥

 
Ingen bild

anna

11 november 2012 18:57


Varma och fina bilder!

Idag har vi blivit bjudna på mat av mina föräldrar och där var min syster med nyfödd bäbis.
Charlie var som tokig!
Ville fram och naffsa! Fick ha han i koppel, han drog och gnällde.
Skit jobbigt!

Någon som har erfarenhet av nyfödda bäbisar och hundar?
Måste få Charlie att förstå att han måste låta bäbisen va!
Har aldrig varit med om dess like! Han är coollugn annars!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
ANNA

Lena

11 november 2012 19:52

Dom är så olika alla hundar, hade det varit Petrus hade han dränkt babyn i sina pussar♥ Märta hade kollat lite nyfiket men inte gjort något dumt, Malte är jag mer osäker på! han har ett sätt mot barn som ingen av Märta eller Petrus hade, han blir osäker helt enkelt.
En del brukar vänja sina vovvar & bebisar sakta & varsamt, men som sagt, dom är olika, några tipps har jag inte, men kanske om någon ser detta så kan dom råda.
Synd du inte är på Facebook, för där finns ett stort Fralleforum där man kan få svar på det mesta!

Kram!♥

 
Ingen bild

Anna

11 november 2012 22:13

Vilket tips!

Fralleforum!

Dags att skaffa Facebook!
Tack! Lena...

Får sätta mig med de största barnet så jag kan komma igång! är inte så tekniskt begåvad!
Meddelar när jag finns där!

Lena

11 november 2012 22:53

Ja säj till när du är på FB!! så ska jag guida dej till forumet! finns föresten fler ;)

Vad det gäller teknik & datorer så är jag värdelös! men som tur är kan jag be sönerna om hjälp när jag trasslat till det :))

Kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Onsdag 5 juni 13:48

         I lördags & jag tog en skön morgonpromenad & igenom skolgården 👍        På kvällen fick underbara sonhustrun & Sam kampera i vår husbil medans sonen & ett gäng hade fest i deras hus för en kompis David som fyllt 40 &#...

Av Lena - Fredag 31 maj 21:27

                                              Bilder lite huller om buller)   Oj så länge sedan jag var här nu, tänkt & tänkt men inte kommit till skott lixom 🫣   Mors dag vid vår mor, min mamma ❤&#...

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards