frallorna

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Lena - 21 november 2012 19:50

 


 


 


Måndagen den 19 november skulle vår älskade Ängla Petrus fyllt 4 år  


Jag kan le igen & skratta, men såret, sorgen, längtan & alla varför, det måste jag försöka leva med resten av livet, så är det...


Gråter gör jag, i min ensamhet... varje dag...


Något av det finaste vi gav Petrus, var Malte  dom älskade varandra vilkorslöst, förutom en kort period då dom inomhus testade sina gränser mot varandra, men aldrig ute i det fria.


Vårt hjärta, vår finaste Teddy Björn, Tack för att vi fått älska dej  


                                             I mitt hjärta för alltid  


                                       --------------------------------------


 


 


 


Åkte till åkrarna när jag kom hem från jobbet, vovvarna lekte & busade på  

Trist dock att redan vid 4:a så var det nästan bäck mörkt!!


 

Denna mugg fick gubben när han fyllde år   Petrus & han fyllde samma dag, den 19 november båda 2  

Köpte ett Danskt vinerbröd till honom idag & så fick han inviga sin mugg  

Fick en t-shirt åxå med en bulldogg på, ur läcker! ska visa den en annan gång!


                                          ---------------------------------


När vi kom hem från London, så sa jag till gubben att ta med vovvarna till stationen när han hämtade mej, jag hoppade in i baksätet där dom satt med bältes selarna, satte mej emellan dom, Malte blev helt yr i kolan & höll på att stånga ihjäl mej!  Sedan somnade han med huvudet i mitt knä & då fick Märta sin tid  hon slickade min kind hela vägen hem!  sedan sov dom nära nära mej hela natten, tryckte ihop mej från varsitt håll!   


                                  Kram mina fina  



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards