frallorna

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Lena - 30 november 2012 19:00

 

Var förbi på Hero & Roffes salong  eller kanske mattes då  lämnade av en gosefilt m.m Till dom andra bebbarna mina får jag skicka gosisen  tänk så enkelt om dom bott i samma stad...

Pussarna sparades det INTE på i vanlig ordning!!  

 

                              Ur söta Roffe hjärtat!  

 

                               & lika söta Hero hjärtat  

 

Hämtade sonen i stan som just nu är utan bil, & åkte iväg på ett datafix till min faster & man som lyckats få in ett mystiskt virus i sin dator, tur man har 2 söner till snillen i den branchen blev fika & så åkte vi hem hit, där åxå jag lyckats klanta till det, även det fixade han!!  phuuu  sa jag som trodde brännaren gått sönder.

  Nu ska vi strax äta en Potatis/broccoli/gorgonzola/vitlöks gratäng & efter den så tar vi en kopp Choklad glögg & föresten! det har snart kommit en dec med snö åxå!


Om ändå Petrus åxå var här...  

                     Älskade hjärtat vad jag saknar dej 


                          Kram mina fina som kikar in   

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards