frallorna

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Kontraster...

Av Lena - 7 juni 2010 22:11

     

Storstads pulsen var enorm!!! här är vi på Portobello loppisen!  

Snacka om kontraster, ena dagen högsta puls!! andra dagen lugnaste vackraste skog...  

Allt det gamla var bara så vackert...  

        ..mellan alla härliga elefanter!    

Fick en härlig puss av denna Engelska Bulldogg i en park!!

-vilken sköning!!    

..han eller hon? hade det härligt där, lös i parken, medans våra skrotar får springa i skogarna...   

                    Kottleken har börjat!   

                                 ...tokungarna! 

 

När gubben kom från jobbet, följde vi med upp till skogen en vända, jag fick lov att få andas lite skog....

 

Lagom svalt, vi njöt & lufsade på, medans gubben högg en bit bort... 

 

Alltså! -vilka kontraster man kan vara med om!

 

Londons puls var bara mer än jag någonsin kunnat drömma om!

-vilken ljudnivå!!!! -vilket mäniskohav!!!!

-vilket tempo!!!!

 

Men det farsinerade mej helt! & vi vill självklart dit till hösten igen!  får börja spara i en burk, tror jag visst 

 

Sov så dåligt i natt när jag kom hem, så nu ska vi göra natten!

 

                                  Kram & sov så gott!    

 
 
Ingen bild

Pane

8 juni 2010 08:10

Välkommen hem!

Vilken upplevelse du vart med om. Vad kul att du haft det gött. Vilka vackra bilder och vilket minne för livet.

Hopaps du fick sussa bättre denna natt. Kramisar / Pane

 
kicki

kicki

8 juni 2010 08:39

Älskar bilderna.....vill också....
Bamsekramen

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
nakkik

nakkik

8 juni 2010 12:37

Go middag från ett idag REGNIGT London, det ska plaska ovanfrån restan av veckan också, så gissa om Ni hade tur med vädret. I morgon ska jag in till London och träffa en f.d kollega, jag ska först kika in på Lapptäcksutställningen på Victoria & Albert Museum och sedan ska vi ut på "elefant-jakt". Hans har en karta som visar var alla 256 elefanterna finns uppställda.... Tur man har gratis "Travel card" och kan fara runt inne stan utan att betala. Have a nice day. Kramsiar ♥♥♥

http://blogg.expressen.se/nakkik

 
Lena

Lena

8 juni 2010 13:13

Pane!
Tack! :)
Ja det var verkligen en upplevelse!!! & som gav mersmak! ;)
Sov som en stock inatt! hi hi..
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

8 juni 2010 13:14

Kicki!
Ja de förstår jag att du vill! ;) börja spara vet ja! hi hi.. :)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

8 juni 2010 13:18

Nakkik!
256 elefanter! ojdå!? då missade vi måååånga! he he...
Ja hur kunde vi ha sådan tur med vädret!? :)
Vi ska visst få in erat väder över Sverige, som kommer leta sej upp till oss till helgen! regn, blåst & elände hua, får skruva upp stug värmen inne redan nu tror jag visst! ;)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

8 juni 2010 13:58

Vilka härliga och totala kontraster :0)
Ser att du haft det toppen!

http://www.tinric.com

 
Lena

Lena

8 juni 2010 14:17

Tina!
Ja det märktes kan jag lungt påstå! ha ha ha...
Super vistelse som gav mersmak! ;)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

10 juni 2010 13:12

Hej! Vad kul ni verkar ha haft det! Har bara varit kortare tripper typ mellanlandningar och dyl i London! Men det lill jag sett själv verkar mysigt,Vad kul ni träffade Nakkik i gen med.Hon verkar vara en underbar människa! Goa fina bilder på sötnosrna med! Krama dem i från mig! Nu funkar äntligen min dator i gen, den kom hem i förr går!
kRAM

http://htp://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards