frallorna

Alla inlägg den 14 december 2020

Av Lena - 14 december 2020 18:25


Alltså huuuur fint var inte alla fordon pyntade! inget hafs där inte 



Sam var i stor förundran  



Vi han följa dom på 4 platser i Bjurs...



... fast här hann vi inte ens ur bilen  



 


Sist kom Tomten blad paket & belysning som vinkade till alla & chaufören tutade  




Jag hade lagt i massa faffefika som serverades från bagaeluckan...



... snölyckta byggdes av den lilla snö som fanns kvar...



... tadaaa! 



Så kom äntligen hela paraden & körde förbi där syster & familj bor, dom tutade &...



... & hur gulligt när Tomten vinkade & Sam helt andaktsfullt vinkade tillbaka, inga kort på de för jag filmade! blev en så söt snutt som dock inte gick att ladda upp här


Lagomt stelfrusna åkte vi hem & lämnade av Sam & sedan väntade nattjobb



Via jobbet är jag med i smittspårning av covid 19 & i torsdags var det dax, förvånad över att provet inte ens kändes! bara tårarna som kom när pinnen satt dom 15 sekunderna, alla "skrönor" om hur hemskt många tycker det är, så gällde det då inte för mej   Men nu ska jag dit igen i morrn för smittspårning nr 2! hmmm... ja ja skönt om den är negativ, ska sedan vara ytterst noga mer än någonsin & använda allt möblemang i ansiktet när jag är & handlar & på tider det inte är så många människor i farten 



Promenad idag...



... mulet mulet & mulet... 



Dagens snabbmat, köpe vegansk pot sallad & en ungsbakad grön biff & en sagoligt god grönkåls sallad som jag swichade ihop, så god så jag storknar!  



Strax nattjob igen & igen...


               Kramiz mina fina som kikar in    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards