frallorna

Alla inlägg den 20 december 2020

Av Lena - 20 december 2020 18:49




Idag gjorde jag min första beställning ever från stora Coop, hur kul att bara knappa hem! men pust... syvene & sist så tog allt nog minst 3 timmar eller mer...  när jag backat & lagt till & trodde jag var klar & vi betalat, ja då var inte allt med ändå. Gick att ändra några timmar till, ändra & ändra & fattade absolut ingenting! rätt som det var vid flera tillfällen hade jag flerdubblat ordern! trycka minus på alla varor & svetten rann, herregud! nytt ordernummer m.m ... ett mycket märkligt konsept har dom, nu har jag förstått, men att ta sej till den punkten tog på krafterna  Nu återstår att se om sonen får hämta ut det? pust pust... 


Annars mår vi prima! vaknade tidigt & gick upp & bakade glutenfria mandelmusslor, kokade hjortronsylt, visspade havregrädde, allt ner i musslan -blev mumma till kaffet   


Tallen som skulle in idag får vänta tills i morrn, dagen gick i ett snabbt tempo, ja så har vi ju sett en del tv åxå   


Kvällskiss med Malte, när vi kom hem började det dugga... På tisdag kommer snö! ska bli spännande att få se  


              Kramiz till dej som kikar in    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards