frallorna

Alla inlägg den 30 december 2017

Av Lena - 30 december 2017 23:02


Märtas lilla Tomteluva fick bekänna färg ikvällst, Malte ville åxå gääääärna trasa sönder den! men si de fick han inte de!  ...



... bara min min min...



... om jag så ska somna på den!  /Märta



  

Hade ärende till grannstan idag, & oj oj oj va dessa Tomte Isbjörnar spelar in pengar!!  5 kr & dom spelade en liten trudelutt! sicket spektakel  fast lite söta var dom  av mej fick dom dock ingen spel peng    ... & jag vet ju inte ens hur man håller kameran när man spelar in  Hmmmm... från min mobil kan ja se dom spela, men inte från min dator, ifall ni undrar...


Annars förutom en del bestyr med inhandling så har inget blivit gjort, kollat tv, ena sonen kom hem en vända & nu snöar det ute...


Filmen på Netflix igår som hetter Grace visade sej vara en serie i 6 avsnitt, såg 4 igår & 2 idag, så fanastiskt bra!! en 1800 tals historia, lite seg, precis som jag vill ha det, gubben tycker åxå den va bra, han gillar allt   Tyvärr vet jag inte vad det är med filmer numer, eller dom vi sett på sistone, dom slutar ju inte som jag vill, men bra slut...  


Nåja, nu ska vi "kissa" & krypa ner på golvsängen 


                           Ses!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards