frallorna

Alla inlägg den 16 december 2017

Av Lena - 16 december 2017 17:16


Sov länge, & låg kvar & såg på tv, innan det blev en sen frukost 


Åkte till Pärlan seconhand, hann inte längre, då vi var sent ute, så är det när man masar & myser hi hi  




Stort & mycket finns, gjorde några "fynd"



Sedan åkte vi till Norra Backa för en promenad, men gösses så blåsigt & råkallt, blev en kortare vända än tänkt, gick in på Arken & handlade lite &...



... M & M fick nosa omkring där istället, så kul tycker dom!!  



Ett av mina fynd! en så fin trasmatta på 2,5 meter för 65 kr



En målad keramik assiett till katternas torrfoder, en pärlemors skål/fat eller? det stod mitt namn på den i alla fall tyckte jag, porslin från förr, värdelöst för dom flesta, men inte för mej, kostade några enstaka kronor bara 



En stjärna för 12 kr som jag hängt ut, det var dagens Loppisfynd   

  



Hemma igen, M & M fick en var pip, Märta orkade inte vänta på att jag skulle fota ha ha så hon hoppade upp & tog en  sedan var det full fart länge på dom båda 



Nu fördricker vi lite gott bubbel med jordgubbsbitar i, en så god 

Cava för vi "för firar" att vi på måndag firar Korall bröllopsdag  35 år som gifta  & 37 år tillsamans  & lika kära idag som första gången vi såg varandra  han är min själsfränd & allt jag någonsin önskat  min klippa i livet  & den mest fantastiska far, ja han är ALLT 


 


                       Min snygga, magiska man  



Eftersom måndag den 18 som är vår egentliga Bröllopsdag är en vanlig arbetsdag, så äter & dricker vi gott ikväll istället  köpt med oss mat från Thaien, magiskt god mat alá glutenfritt & veganskt   Hej på den!!  & nu kurrar magen  


                                    Carpe Diem  


                 Varm kram till dej som kikar in!!  


 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards