frallorna

Alla inlägg den 15 december 2017

Av Lena - 15 december 2017 18:51


Igår vaknade jag efter några timmars sömn efter nattskiftet, snön har dalat ner & gjort allt så vackert igen, blev en skön "prupp" promenad, sedan en lite längre täckes promenad  



På vår altan har denna såååå stora spindel krupit fram!! & alltså... är det mågot jag har manisk skräck för är det just sådana här stora lurviga spindlar, är på riktigt maniskt rädd för dom, fast dödar dom gör jag såklart INTE!! men varför ska dom alltid bo ho just oss??    Satt där hela dagen igår & sitter ännu, & när den då inte är där? vart har den då tagit vägen?? hemska tanke... mohaaa  



Sam var här igår, fortfarande så nyfiken på Tomtefar, smaka & pussa på näsan &...



... & pussa på kinden 



Han får mej att skratta så jag viker mej & han gör detsamma, vi har sååå kul  & så gillar han när jag läser sagor  & som här, när faffa kommer in från verkstan & tar med sej Sam ut dit  



Vaknade efter några ynka sovtimmar efter nattskift 2, jobbat med en bästa vän, hunnit ventilera livet & allt  mellan omsorg om dom äldre som fick vår hjälp  



Gubben är med "gamla" jobbarkompisarna från förra avdelningen, på Julbord, härligt för dom  sjäv roar jag mej med tv & M & M  



             Varm kram till dej som kikar in här  





  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards