frallorna

Alla inlägg den 13 december 2017

Av Lena - 13 december 2017 18:00

Tjohoooo från vår ruffiga & alá "bohemian! golvsäng!  



Detta är än så länge det mesta Lucia liknade jag sett, en Ärta som sätter sej under bordet & vill leka -kom & ta mej då! med sin röda dukprydnad på huvudet ha ha ha   



Promenerat Mille, hittade inte täcket, lite kallt, minus 2 & jo jag vet, jag är ett "täcke" nörd   träffade på en kvinna, äldre än jag, vi blev att prata, & nått kändes & hände, så genuint underbar, tiden flög iväg, vi pratade på om hundar, veganmat osv osv som vi känt varandra länge... så sa vi -hejdå! & jag vet inte vad hon hette, var hon bor... kanske möts vi aldrig mer? märkligt...



Kom hem & gick en promenad med Malte...



Så vackert i vår by igen nu när vi fått ett litet lager snö  


Fick en jobbnatt inatt, ska strax iväg, in på Panduro innan & köpa änglabokmärken som ska bli till kristyr-gran-hängen 


Minus 9 i morse hu hu, nu +1.2! skönt  ser nu på vädret att i morrnbitti ska det snöa för fullt, -nej Tack! säger jag, vänta Kung Bore tills jag kommer hem från jobbet! men där har jag ju ingen talan...  


                          Kram kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards