frallorna

Alla inlägg den 31 maj 2016

Av Lena - 31 maj 2016 17:30

 


Kom hem vid halvåtta tiden i morse, så skönt redan då, ja iof. varm hela natten. Doften av Syren är hänförande i vår by, & på taket zoomade jag in duvorna som satt & sjöng på morronkvisten 



Vi tog oss en morronkiss tur Malte & jag, han kisade så sött mot solen  



Kom i säng vid halv nio & vaknade av att Märta ville leka med mej! då var klockan 12  tokfian min   ingen mer sömn, försökte somna igen men det gick inte, så 3.5 timme fick räcka  



Bild från just i detta nu, värmen är för "på" på altanen, men dom ger sej inte ändå, går in & svalkar sej emellanåt bara, dricker vatten å så he he   


Nu ska jag försöka vila lite innan jobbet


                        Kram på er i sommarvärmen!!    


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards