frallorna

Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Lena - 3 maj 2016 17:54

   


Märta , Malte & jag, tog som vanligt morronvändan, i Hemlinby skogen, ca 2.5 km, såååååå skönt! jag hade bara t-shirt, ljuvlig vår morron  

Tokiga Malte var så rädd för denna trä Igelkotte! såg den igår & 2 gånger i morse, vid andra mötet vågade han på darriga ben nosa den på nosen  



Lite vila, frukost & en vända till...


 


Så vackra skogs promenads vägar det finns där & en Ekorre tittade på oss!!  



Gubben höll i kameran, då blir det som det blir  



18 sköna grader 

 


For sedan vidare, via Valbo, där jag handlade magisk mat över disk på Coopen! som vi avnjöt vid Gysinge bruk! & på det en promenix i omgivningarna...


   


Både gubben & jag älskar att läsa om svunna tider, här får man sitt lystmäte tillgodosett verkligen!! & så vackert på det 


     


 



PRO & flyktingboende, tur det finns hjälp  


 

     


Märta tyckte det blev för varmt, så hon vägrade gå 


 


Ja så blev vi sittandes utanför husbilen, drack kaffe, läste dagstidningen & kollade på folk.


Ingen tv, parabolen snurrar förtvivlat runt! liksom gubben  Märta & Malte är kabb sluta! många promenader, många nya intryck


                      Kram mina fina som kikar in!  

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards