frallorna

Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Lena - 6 maj 2016 18:55

     


Ge mej då pappa!!!!!  kaffe  & kaka  


Nej vi stannade inte kvar i skogen & grillade, kände att jag ville undvika att Malte flick flera myggbett, han var lite trött idag, men piggnade i på eftermiddagen, han kände nog av mygggiftet kanske?


Men om ni visste vad vi njuter av altanen nu, såååå varmt därute, dörren öppen


Knappt så jag ens vill se på tv  fast Lats Dance vill jag änd se  ...




... & dörren får stå öppen ut, så dom som vill, kan njuta av kvällsolen  


                   Kram på er mina fina som kikar in  



Av Lena - 6 maj 2016 12:45

 

Gäsp gäsp! sovit gott!!

 

Ville bara visa er mina "Mummlor"

  Såååå söta! detta är en arbets humla, väldigt gulliga, blir perfekta på lite avstånd, lite barnsligt kanske? men jag är ju barnslig hela jag!!  

 

Här har vi Drottningen...

  ... med sin krona


Myggen däruppe i skogen igår var så stora!! & jag fick fösa bort dom hela tiden från Märta & Malte när dom vilade i skuggan, resulterade i att Malte vaknade som en slagen boxare i ett öga  Första giftet på våren från dom brukar ge stora bulor, så jag är inte orolig


Ska pyssla vidare på altanen, tvätta lite fönster å så


                     Göförmiddags kram till er!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards