frallorna

Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Lena - 2 maj 2016 18:38

 


Gårkvällen ja, i Öregrund, var vacker som alltid när vi är där, & Märta fick en kopia bakom sej av kvälls solen  


 


Vi  traskade ut vid nio tiden i morse, så vacker morron 



Bara svanen som gjorde morron gymnastik...


 


... & sälen som väntade på oss!!  



Tillbaks igen, slocknade Märta vid frukosten   


       


Gick en så fin promenad innan vi for vidare, & lämnade denna vackra vy...



Åkte genom Lövstabruk, mot...



... mot Ängskär, där dom hade ställplatser vid havet, en lång väg på vackra små vägar, när vi kom fram var vi ensamare än ensamast! så vi vände, bara Herr hare & vi där  



Kamperar här istället, vid Hemlingsbys frilufts anläggning...



Älskade gubben min  på eftermiddagen, för 10 sekunder, typ, blev jag lite stingslig, att du inte har lärt dej att Ja betyder Nej & Nej betyder Ja! & ibland betyder Ja Ja & Nej Nej! ja ni hormonstinna kvinnor kanske fattar mohaaaaa  Jag har gift mej med en Ängel med en Ängels tålamod, men ett förlåt är alltid skönt att få, & det fick han  



   


Efter maten som behövdes, så knatade vi ut här, hittade en barnstig, som var alldelens perfekt för oss  mycket jag inte visste om våra kryp & så


 


Den största Domherre jag någonsin sett!!  


 


Hemma igen, stekte jag äppelbitar & solrosfrön i lite Flora & lite socker, spädde med vatten efter karameliseringen, öste över Tofuttiglass & njööööööööt!



Så mycket med folk som rör sej här, Malte har fullt upp med att kolla in alla!! som dessa som länge höll på att träna framför oss, & träna skulle jag åxå behöva efter allt gott vi stoppar i oss  


En vacker kväll är här, om en stund en kvällsvända till innan vi slocknar, så trötta alla 4:a efter en"semesterdag" tröttare än hemma  


                   Kram på er mina fina som kikar in!  


  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards