frallorna

Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av Lena - 31 oktober 2016 21:20


Märta & Malte känner inte någon tids skillnad, men de gjorde jag i morse & vaknade tidigare än jag brukar enligt vintertiden he he   så dessa sömntutor sussade vidare när jag gick upp



Oj oj oj så med varningar det gått ut i radion hela dagen! om kvällens, natten & morgondagens kaos snöväder, just nu vräker blötsnö slask ner, så här såg det ut i morse, få se hur det ser ut samma tid i morrn?? 



Mille som älskar att åka bil, tog jag idag med till ett jätte fint naturområde runt en fin camping, Mille hoppade upp på Kristian Gidlunds bänk...



... som är så fint plaserad med fantastisk utsikt över Dalälven med omnejd




Mille Mille mannen, på okänd mark var det lite läskigt, jag tänkte en vända i motionspåret, Mille tänkte "läskigt" & vägrade gå...



... stå vägran & ligg vägran  bara på själva campingen det var kul att skutta omkring  



Men mest av allt var det bilen som lockade  så vi åkte på en tur i den istället tillslut  då sitter han i bältes selen & andäktigt tittar ut 



Sedan åkte jag hem till mina föräldra, där åxå min syster & barn var, fick både mat...




... & fika!!  



Sedan hem till M & M, in till stan igen & bla. en promenad runt köpcentrumen...




... så spännande med nya miljöer, folk & fart!



Så var det Maltes bror Hero som fick besök av mej i Salongen, det var ju födelsedag i lördags, men då sågs vi inte, så det fick bli paket idag!  

Sååååååå underbar    fick massor av goa pussar    så magisk    älskade Hero  



Snöblasket tilltar hela tiden, verkligen spännande att stiga upp i morrn!! fast gubben är helt säker på att "dom" överdriver, men inte jag  


                             Kram från oss!!      

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards