frallorna

Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Lena - 11 oktober 2016 19:22


På Powe valk av Doggywalkern  Nya vägar, spännande! för oss båda  ser ni hans lilla söta nedre tandrad?  



Mulet & så kallt, men man håller sej varm som tur är




Hemma väntade dessa åxå på en promenad...



... innan Malte & jag åkte iväg till Veterinären för återbesök av ögat, men så ängslig han blev, ville sitta i mitt knä i väntan, & det fick han  så snäll att undersöka på bordet, men så flämtig & stressad, allt UA! så skönt, men vi har fortfarande 3 dagar kvar av medecineringen.



Jag fick så dåligt samvete, Malte var så yster att få följa med & så hamnade vi hos Veterinären, så jag sa till honom att vi skulle åka till "Leksaksaffären efter!  


Massa dofter & hundar & så fick han välja en leksak & lite godis  ...



... å så tog vi en promenad i omgivningarna, innan vi for hem &...



... -&???? -men mamma var den inte min saru? /Malte

 


Jo såklart gullungen 



Märta, ja hon var lika glad i sin leksak som hon fick av Sam förut!!  



Om jag fjantar med våra vovvar??? ja de får ni gärna tycka, de skiter jag fullkomligen i!!    


                            Kram från oss!!     

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards