frallorna

Alla inlägg den 8 oktober 2016

Av Lena - 8 oktober 2016 17:32


Gomorron sömtutan!!  varje morron vill Märta ligga kvar när vi andra går upp, hon vill pömsa längre, jag kollar till hela tiden, eller så hör jag henne knorra  idag bara satt hon där & väntade på att bli utsläppt!!  gullungen  



Idag har vi hunnit med Rärlan scond hand där jag gjorde några fynd, bla ett vitt spjälskydd för hagsängar, eller som i vårt fall fängelset!  så inga tassar slinker igenom & fastnar, 3 grytlappar & en rostfri vattenskål till katterna, det har hundarna åxå, men ibland kastar jag dom, då dom kan bli lite rostiga


Kollade runt på Ikea medans skaran satt i bilen, men släppte det jag hade i händerna, när jag såg att ALLA kassor hade 10 meters kö! pust  




Blev uppringda om att grannen hade tid att hjälpa oss med sin skylift, att byta några takpannor på ladan, finimangens!



Handlade på Coopen, som har Wålstedts eko grönsaker, blev blommkål & rödbetor, som jag förvällde/kokade, en stvning på soyagrädde, smält-bönost & kryddor, till det vegan-bullar, tyvärr lite mjöl i, men jag tog 3 ändå, för dom är bara sååååå goda & jag orkade inte stå emot Det var gubbens önskningsrätt, ja min åxå  


17.46 står det på klockan, tycker dagen varit lång, men mörk! jag trodde det var kväll i 15 tiden! ska tända lite ljus & invänta sista delen av En enkel resa till Korfu!  


                                     Kram på er  


  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards