frallorna

Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Lena - 10 oktober 2016 23:12



Somnade vid halv nio i morse här jag kom hem från jobbnatten, som blev lugn & bra med bästa kolegan  hade klockan på ringning 10.50 med 3 snooz intervaller på 5 minuter  Kissa M & M & fixa med deras medeciner & mat & så iväg till Mille vännen  Mille jäspade åxå på promenaden, fast inte av trötthet utan åt att det är så drygt att den där Doggywalkern ska ta kort hela tiden!!  




Vi träffade på en äldre fin dam & var ute & promenerade, & hon ropade innan vi var framme vid varandra -jag är inte rädd för hundar!!   & så började vi prata, om hundar om livet, hon klappade Mille som blev såååå lycklig! vet inte hur länge vi stod där & pratade som om vi känt varandra alltid!! det är hon som promenerar iväg här på fotot, genom höstlöven   


Sedan träffade jag en gammal jobbarkompis som jag inte sett på 10 år, med sin lilla hund, som bor i samma område som Mille, blev att prata lite & hennes lilla förskräkta fröken som alltid är så glad & yster när hon ser andra hundar, satt nu helt förskräckt & såg på Mille som gick bananas  



Handlade på Coopen på väg hem, in med matvarorna & på med selar på M & M & in i bilen för at åka till Romme på en promenad...



... dom var ystra så in i bomben båda 2! solen strålade, blå himmel men lite kallt...



... då kom en dam cycklandes på åkern, stannade till & sa att hennes son hade 3 hundar -vilken sort frågade jag? samma som dessa sa hon..? -men menar du SO? sa jag i samma andetag poläten ramlade ner! de var ju din mamma SO!  kände inte igen henne först  


Ja tänk så många människor jag blir att pratar med på promenaderna med hundarna!  





Ja så blev dagen & nu på kvällen när jag skulle se en serie, föll jag in i den där medvetslösheten som kommer vid för lite sömn, smällar man får ta  


Dom andra ligger i fängelsesängen, jag blev pigg efter sömnen, men ska ansluta mej nu.


                   Kram mina fina som kikar in!      

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards