frallorna

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Lena - 3 november 2015 19:11

   Har frostat av frysen på förmiddan så jag fått massor av plats, gisses så mycket skatmat det blev! & så fin & rymlig frysen blev  

 

 

Hade hela byns & grannbyns skator här tror jag    några få rädda kråkorna & kajor kom åxå, men jag är säker på att alla fick så dom blev mätta, eller rättare sagt fick sina föråd fyllda!  

 

 

Vi tog en sen eftermiddags promenad trodde jag, men klockasn var ju inte mer än tre! tror jag är "Jetlaggad" får inte till tiden ännu, tror den är flera timmar senare än den är hela tiden, så mina dagar är längre än vanligt  trodde åxå att det var varmare än det var, hade bara en tunn jacka & ett par tunna tights på mej & vovvarna utan täcken -hur tänkte jag??  


I morrn ska jag åka iväg & baka matbröd i vedeldad ugn...

... så här såg det ut oktober 2009


Har bunkrat upp för kung & fosterland, här ska bakas massor av matbröd till gubben! & så ska vi testa att göra pizza åxå  


            Kram kram på er mia  fina som kikar in  

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards