frallorna

Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Kväll...

Av Lena - 16 november 2014 22:11

 


Bilden är nog ca 2 år, nog för att jag skulle vilja ha sommar, men det blir väldigt vackert med vitt ute.


Ligger framför tv:n & ser på Maria Langs filmen, gillar dom, & efter kommer Dragons Den & så Sharks Tank :)))


Vad har jag gjort idag? har jag gjort något??... duggregn fram till middan, några små vändor med Malte, gjort massa god mat till gubben när han kom från förmiddags skiftet & god efterätt :)) torkat massa tillåtet godis till Malte & Märta, tvättat 3 maskiner å så.


Ringde en vän nu på kvällen, skulle bjuda hit honom på lite Advents fest, han satt i Dublin på en Pub & hade det såååå kul!! :)) då kom den där längtan inom mej, att få åka bort, nya vyer, nya platser, miljöombyte... suck suck... -nåja, vad är en bal på slottet... ;)


Nu fortsättningen av filmen


                              Kvällskram *hjärta*



 
 
Ingen bild

Anna G

16 november 2014 22:40

Bättre med lite snö än detta leriga väder.
Bor som dig med en väg, som när man åker på så får man
tvätta bilen .
Har ingen hund som man skall gå ut med så förstår att det inte är kul att traska runt. Och så deras onda tassar.Inte kul.
Dom är för goa där dom står och spanar.
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards