frallorna

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Lena - 22 november 2014 22:41

 

Malte hjälper pappa att hitta 2 & 2 strumpor, satte sej på högen, vill ha mjukt åt rumpan tror jag  

Morfinet börjat trappas ned med en enhet i taget enligt min kompis, inte bra att sluta tvärt. Han gnyr när han sitter på rumpan & gnuggar samtidigt, köpte Xyloproct -hemorojdsalva till honom som Ulltuna rekomenderade, strukit på en gång & så nu strax, då han åxå ska få mat, blev lite sent, då jag ville ha en till Rimadyl dos denna dag.


Kollat på Carolas kväll på Så mycket bättre, har alltid gillat henne & inte blev det mindre nu... & tolkningen av Orup var fantastisk, då trillade mina tårar åxå  


                Kvällskram mina fina som kikar in  


Av Lena - 22 november 2014 10:29

 

Anade igår att det var något annat som är felet... eller ett till??...


Han kasar & kanar mer än någonsin på rumpen & gnyr, gnyet kan ju åxå vara pga morfinet, men...


Jag sov oroligt, slumrade, vaknade & funderade... resten sov gott.


Ringde Ulltuna i morse & hade sådan tur att Lotta B jobbade


Han bajade i morse, kissade vid halv 2 igår, sedan inget mer förens nyss...


Vi kämpar på <3 mitt hjärtat har lättat lite efter samtalet, säger bara Ulltuna


Tack alla för värmande komentarer både här & på Facebook, dom värmer mer än ni anar <3


                                             Kram <3

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards