frallorna

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Lena - 15 november 2014 19:17

En liten promenad...

 

... med massa spring i benen :)) ...

 

 

Malte vet exakt vilka katter som hör till familjen, det här är gamle Tusse, grannkatten, & han gillar inte Malte! men han lyssnar på mej när jag ryter till..

 

... kollade ut när vi kom tillbaks & oj oj oj! Hitchcock!! en flock fåglar invaderade andra husets tomt, tyckte det såg ut som kråkor, men dom var mindre, så jag tror att det var Kajor, fick ont i hjärtat, dom måste vara hungriga, så det blev en kastrull till med makaroner :))

    Skulle sätta igång en tvättmakin när jag upptäckte att det var en vatten-sjö bland kläderna som låg på golvet framför, hjääälp & neeeeej! :(( kände hur trist det skulle vara att behöva byta den... men som tur är är gubben händig, skruvade av toppen & hittade felet :)) gjorde rent lite åxå, så nu är vår "klenod" på 20 år som ny igen!! ha ha ha ;) super duper :))


Ikväll kommer jag zappa mellan Så mycket bättre & Kalle, fotbollen skippar vi här ;)


               Kvällskram mina fina som kikar in *hjärta*


Av Lena - 15 november 2014 12:25

 

Dis & grått, vad annars??...

 

En kärleks bild från igår kvällst, en stund på pappas arm  

 

Vi är inte ute på altanen så här års, mer än någon minut när jag matar skatorna, det gillas av herrn  ytterst spännande  


Nu ska Malte & jag ta en geggig bya promenad i dugg, sedan duchen, passar iof bra, då tassarna ska sitt bad åxå.


Tar kameran med, trots vädret så blir det vackra bilder i diset...


                       Kram & fin lördag  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards