frallorna

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Lena - 26 december 2013 16:27

 

Igår gick vi på premiären av Sune!!! ville såklart se Johannes rollprestation som Dalmasen Benjamin!  "mamma Eva" som är min barndomskompis & jag skrattade så jag trodde på alvar att någon bakom skulle knacka oss på axeln & be oss tagga ner lite  fast det var fler som skrattade åxå  den var otroligt rolig! gubben & jag har gått här idag & pratar om den & skrattat   -så av mej får filmen 5 stärnor av 5 möjliga  kanske lite svajig en liten liten stund i mitten, men annars så var den kanon rakt igenom! & förståss exra kul när en man känner har en roll  


Hemma väntade vovvarna, men någon vidare promenad blev det inte då det spöregnade, men...

 

... garage fika & pussar var inte heller fel...

 

 

Gubben fick 3 extralysen av sönerna när han fyllde i november & nu sitter dom på plats!!  kanske jag åxå ser i mörker nu då?   ser som en kratta i mörker & undviker att köra då, lite knicksigt när det mörknar så tidigt.


Idag blev det en underbar åkervägs promenad på 45 minuter + 2 grader & täckena satt fint

 

 

Märta var lös & när det kom cyklister hängde hon på, fast inte så långt, det vet jag ju  

 

 

Kameran hängde inte med riktigt idag i Märtas tempo, tokfia hade sprutt i sej kan jag lova  

 

Islännings tur

 

 

 

 

 

Så mysig tur.

  Men den sista biten var lite kall, & det hade blivit is på rutan, tog bilen en liten bit för att komma fortare dit där vi ville gå.


Jag vet att många tycker att jag är lite knäpp som har täcken på dom även om det inte är så kallt, men åren av rehab & sjukgymnaster har lärt mej hur viktigt det är att hålla senor, ligament & kroppen varm, & jag blir så lycklig när jag tar av dom när vi kommer in & känner att kroppen är aldelens varm & go  



Gubben jobbä ättämidda, trist, ska virka lite & titta på tv & lite disk står & väntar.


                   Kram mina fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards