frallorna

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Lena - 15 december 2013 17:00

 

 

 

Gnussande & gullande för hela slanten  regnet har öst ner mer eller mindre hela dagen, först nu som det gett vika & Malte & jag tog oss en begränsad liten vända...

 

... i mörkret & utan reflexvästen  fast det gick inte att gå så långt här i byn, för isen finns kvar...

 

... ja man kan ju undra?  

 

Barndomskompisen (i mitten) är på Sune premiären i Göteborg, där sonen till höger-Johannes har rollen som Dalmasen Gabriel (om jag inte mins fel namn) 

Först premiärvisningen med "mingel" sedan forslas dom iväg till ett Hotell där det blir middag, spännande  

 

Längtar tills den har premiär så jag kan se den  tills dess får jag nöja mej med *insiders bilder* hi hi   


                      Kram & fin 3:dje Advent   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards