frallorna

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Lena - 4 december 2013 21:50

    På mitt jobb idag gjorde jag 2 granar, gjorde egna koner att spritsa på, den ena av en telefonkatalog sida, bara att ta det man hittar & nu får dom åxå bli lite knubbigare, ska göra en lite skog i morrn, på en fin bricka med snö & kanske någon liten porslins tomte, till mej själv  

 

Så var det dax för rehab träning, Malte är så duktig & kliver självmant in i vatten trasken  idag fick han en leksak att jaga där fram...

 

... & lite godis av gulliga rehabsköterskan Anna  Nu har vi ytterligare utökat våra promenader till 10 & 15 minuter åt gången & till helgen 20 minuters vändor! de tar sej  

 

Hem & fixa till för goa vänner Mona & Johan skulle komma förbi på kvällsfika, men först kom ena sonen, blev lite blöta pussar  


Inte ett enda kort blev taget under kvällen, tror det var för att jag blev totalt nockad av Monas hem bakade glutenfria lövtunna fröbröd som hon hade gjort & hade med, så gott så jag mins knappt ens vad vi pratat om  har en del kvar, men tror jag måste baka mer i morrn, för detta var begärligt & antagligen kommer jag äta tills jag spyr!  


Jobba jobba i morrn, eller ha sååå kul! rättare sagt  sedan ska snön komma, & vet ni? förra året denna dag hade vi -20,1 grader & massor av snö sedan länge & i helgen sägs det åxå bli kallt...


                         Kramarom er mina fina  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards