frallorna

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Lena - 25 december 2013 20:13

  

   Vår Julafton blev underbar  den började med mammas underbara mat!     mommo gjorde god mat även till dom 4 fotade   

 

Sedan var det prat, skratt & bus för hela slanten tills Tomten kom

 

 

 

 

 

& så kom mamma med den godaste knäcken!  

 

Morfar såg till så dom 4 benta fick promenader  & kramar  

 

 

Så började äntligen paket utdelningen  ...

 

 

Ja dessa kusiner! nästa år får ni prata ihop er bättre!  

   

Som tur var är inte Märta långsint...  

 

Hugo önskade sej Ostkrokar, så jag fyllde hela denna säck med olika varianter  så hu har han så det både räcker & blir över  

 

Denna kudde fick jag "utom" av min syster, helt underbar  

 

& detta fick jag i dom paket vi byter, fast en Oliva champo har jag redan börjat att använda, bara kanon bra saker  

   

Så blev det fika av alla de slag, pajer, tårta, glass, mjuka & hårda kakor  

 

 

En underbar Jul helt enkelt  

 

Sedan åkte vi & sönerna hem på kvällen & delade ut våra egna klappar...

 

Självklart blev det Märta & Malte paket på båda ställen   

 

 

Efter klapparna så åt vi vickning, min Jansson, köttbullar, ägg m.m

 

& detta fick jag av sönerna & en flickvän  + ett precentkort på en frisering  så himla glad  

 

Vår lilla tradition är åxå att se Karl Bertil Jonssons Jul, den är bara så bra!  

-Ja så blev vår Jul   


Idag har vi varit på Sune premiär! om det berättar jag lite mer senare  


                              Kram & fin fortsättning   


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards