frallorna

Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Tisdag...

Av Lena - 17 december 2013 16:28

 

Vi har varit & gått på åkervägen -undra om vi får en vit Jul?

 

Frusen väg, skönt, så det inte blir så mycket lort med hem  

 

Någon sa att planen som går i luften så man ser dom vid 3-4 tiden går till USA...

 

Romme Alpin är nog INTE så glada för blidväder, men lite kanon snö finns kvar, & den ska visst stå emot bra när det blir + grader

   

Hann med en ljus vända på middagen åxå, in mot skogen, efter att jag fixat med lite klappar på förmiddagen i stan.


Nu ska jag städa undan lite, förstår inte, fast vi bara är 2 så blir köket belamrat med skräp & disk på en gång!  


                          Kram kram på er  

 
 
Piedra

Piedra

17 december 2013 16:47

Fina bilder som alltid! Det måste vara ganska ovanligt att ni där uppe inte har snö så här års, eller? Jag är glad så länge vi slipper, för i Skåne blir det ändå mest bara slask och blask, och det kan man klara sig bra utan. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

18 december 2013 19:04

Slask är trist så jag förstår dej, & både ja & nej, förra året hade vi snö & vargavinter från november till mars, men åren före har det varit lite hit & dit & snön har nog väntat på sej flera år vad jag mins, men från Jul så brukar det ju lägga sej & ligga tills mars, men vi får väl se vad som händer i denna omkullkastade värld...

Kram kram på dej♥

 
Ingen bild

Vanja/schäfermatte

17 december 2013 18:46

Ja visst är det geggigt ute.Jag har två "lortgrodor" hunden Izzi
och gamla katten Oscar som springer ut och in.Men vad gör det när man har så mycket glädje av att dom finns.Krama om dina små från oss.

Lena

18 december 2013 19:02

Precis så är det, skit dom drar in bryr jag mej inte i, men jag tackar & bockar om vägen är frusen he he ;) så dom slipper duchas ;)

Kram kram på dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards