frallorna

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

Idag...

Av Lena - 20 maj 2012 21:49

 

Petrus, Aika, Pucko, Tussan & jag tog oss en kvällspromenad... Aika sitter bakom, vid mörka "Puckos" svans, ser ni henne?...

     ...harsyran eller surklöver, växte som mattor i dungen & blommar såååå fint!! inget ställe man äter den på, många djur som säkert pruppar där... men på stenmuren tog jag några blad! himmel så gott det är! äter alltid näv vis när jag är i skogen, gott gott! & liljekonvaljen slår nog ut i veckan, nu när värmen ska komma!  

  

Har varit varierande molnighet idag, några droppar kom, men det blev inte mer, fastän himmlen såg hotande mörk ut emellanåt...

  

Tack & lov är jag inte allergisk mot pollen!! gösses så häggen doftar magiskt gott!! oj oj oj...

    Annars idag har vi inte gjort många knop, när gubben kom hem från jobbet & hade ätit, så vilade vi alla på golvsängen efteråt, alla somnade utam jag, som kollade Extreem Home Makeover, vilka hus dom bygger upp... idag såg jag en fylld IKEA lastbil åka fram till huset med massa möbler i!   vilket program...

Önskade att någon hade kunnat ta ett foto på oss när vi låg där i en hög, Petrus sov på min mage, Malte i pappas famn & Märta på våra ben!    

Bäddat rent på köks soffan, & bäddat rent på golvsängen, efter att Malte gjort tunnlar & farit fram som en tromb!!  

 

I morrn jobbar jag igen, efter en lång ledighet!

 

                     Kram kram mina fina! & sussa gott!  

 

 
 
Kaisa

Kaisa

20 maj 2012 22:38

Lyckoost som inte är allergisk, själv plågas jag av pollen.....

Godnattkram fina du ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

21 maj 2012 20:49

Stackars dej♥ vilket elände att känna av/må dåligt av pollen... :(
Styrke kram!♥ på alla vis♥

 
blessingsrehab

blessingsrehab

21 maj 2012 11:04

Vi har oxå varit till skogs i helga. Bless :)

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Lena

21 maj 2012 20:48

Skönt för er!!♥ :)) & Kram kram!♥

 
Kikkan

Kikkan

21 maj 2012 14:25

Låter som om Ni hade en fin mini semester i husbilen. Vi kom hem i lördags kväll, tror jag har simhud mellan tårna, snacka om REGN & SNÖ... Nu ska det visst blir värmebölja till veckan i Londonområdet. Ha en bra vecka. Kramkram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

21 maj 2012 20:47

Vi ska åxå få värme till oss!! & det fullkomligt exploderar med grönskan! :))
Regn & snö hoppas jag vi slipper he he.. ;)
Kram kram!♥

 
Ingen bild

Di

21 maj 2012 19:54

Kikar in och önskar dig en bra vecka, har varit mkt här, tack för goa kommentarer! KRAAAAAAAAAAAAAM <3

Lena

21 maj 2012 20:46

Tack!! :))
Ja ibland är det bara för mycket, känner igen de där ;)
Kram på dej!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards