frallorna

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Lena - 20 maj 2012 21:49

 

Petrus, Aika, Pucko, Tussan & jag tog oss en kvällspromenad... Aika sitter bakom, vid mörka "Puckos" svans, ser ni henne?...

     ...harsyran eller surklöver, växte som mattor i dungen & blommar såååå fint!! inget ställe man äter den på, många djur som säkert pruppar där... men på stenmuren tog jag några blad! himmel så gott det är! äter alltid näv vis när jag är i skogen, gott gott! & liljekonvaljen slår nog ut i veckan, nu när värmen ska komma!  

  

Har varit varierande molnighet idag, några droppar kom, men det blev inte mer, fastän himmlen såg hotande mörk ut emellanåt...

  

Tack & lov är jag inte allergisk mot pollen!! gösses så häggen doftar magiskt gott!! oj oj oj...

    Annars idag har vi inte gjort många knop, när gubben kom hem från jobbet & hade ätit, så vilade vi alla på golvsängen efteråt, alla somnade utam jag, som kollade Extreem Home Makeover, vilka hus dom bygger upp... idag såg jag en fylld IKEA lastbil åka fram till huset med massa möbler i!   vilket program...

Önskade att någon hade kunnat ta ett foto på oss när vi låg där i en hög, Petrus sov på min mage, Malte i pappas famn & Märta på våra ben!    

Bäddat rent på köks soffan, & bäddat rent på golvsängen, efter att Malte gjort tunnlar & farit fram som en tromb!!  

 

I morrn jobbar jag igen, efter en lång ledighet!

 

                     Kram kram mina fina! & sussa gott!  

 

Av Lena - 20 maj 2012 12:08

 


 


 

Våran söta Tussan ville hela tiden gulla med Petrus på morgon turen 

 

Inget på agendan för dagen... förutom att jag ska fixa lite god mat till gubben när han kommer från jobbet, blir ungsbakad lax med dill stuvad potatis  

Vovvarna får åxå lax! som topping, dela på en bit   - för de är ju söndag! 

 

                                       Kram mina fin!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards