frallorna

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Torsdag

Av Lena - 26 september 2013 10:20

 

Märta Hjärtat delar kudde med mej  

 

Morronpruppen var kall = frost.

 

Dessa stug ägare fick mögel i det gamla lilla söta huset, dom satte in ett badrum där som blev fördärvet, så hela den äldre delen fick rivas & bara den tillbyggda nyare delen står nu kvar. Ett par till i byn har gjort samma sak i ett så vackert gammalt härbrä -man ska veta sin sak innan man sätter in våtrum  


Igår var det fullt upp, idag börjar jag jobba vid halv tolv & 3 timmar, sedan ledig tills måndag.


Solen strålar, men Märta är sej inte lik...


                                                  Kram på er  

 
 
wiolettan

wiolettan

26 september 2013 16:01

Så jobbigt att inte Märta mår bra. Men, hundar och katter kan som vi människor blir hängiga några dagar och se´n kan det bli som vanligt.
Fina bilder med hundarna.
Varm kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

27 september 2013 11:42

Ja jag hoppas hon har något tillfälligt med benet♥

Tack snälla & en bamsekram♥

 
Ingen bild

Anna

26 september 2013 17:08

Är hon lite fundersam, märta?

Kan hösten vara jobbig... Precis som vi människor tycker du vet?

Älskade lilla Märta, hoppas det går över!

Kramar
Anna

Lena

27 september 2013 11:41

Ja jag tror det... nej jag tror inte det är någon höst depp, men hon skulle behöva opereras ganska så snart för gomseglet, uch & fy så jobbigt...

Vet du Anna! min mail går inte att komma in på, har varit så länge nu, & var gång sönerna är hemma så har jag glömt att be dom om hjälp, men just som jag skriver NU slår det mej att jag kan ju skriva på FB ju!!! ååå vad min hjärna är liten ibland ugh.. :(
Har ju allt på mailen, din mail & så, men ska skriva på FB nu! ;)

Kramarom dej♥

 
pezze

pezze

26 september 2013 22:34

ojj ojoo :-S
hoppas verkligen det inte e ngt allvarligt.. håller alla fingrar o tår ; att hon blir snabbt bättre... gillar den sötnöten....
o e fortf. impad över att hon klarar sig så bra trots dövhet!!! :-D
en styrkekram te dig!!!!

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

27 september 2013 11:35

Märta ska operera gomseglet som blivit för stort, & så kom lite hälta helt plötsligt :(

Tack snälla♥ styrkekramen har jag levererat till henne från dej♥ hon är så modig & kavat & dövheten har aldrig gjort henne rädd i någon situation, hon besitter ett otroligt starkt psyke den damen♥

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards