frallorna

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Lena - 19 september 2013 20:23

 

Till kliniken för veckovägning av Märta, där träffade vi Calle med matte  så tok söt du är Calle, håller tummarna för dej  

Glömde fota Märtas vikt på vågen, men super var den, förra torsdagen 14,2 idag 13,75!!!! blev själa glad förståss  

 

Tog vovvarna med mej & åkte till åkern & skogen där...

 

... vackert & lagom värme...

 

... men vad har ni hittat för skit??? uch uch, funderade lite, Vildsvin? men jag har pratat med fler som bor runt den skogen & ingen av dom har sett några där på länge, den såg åxå ganska så färsk ut, men jag blev inte orolig.

 

Vi pyste & myste, letade svamp som ej fanns...

 

... solen glimmade så fint in mellan träden emellanåt.

 


 


 


 

Men mer skit?? Märta han ta ett naggande provsmak & den var färsk kan jag lova...

 

... & jag hör strax därpå ett brak inte långt ifrån oss, benen blev som spagetti & jag kopplar upp dom båda & tar fram sprayet ifall...

Hör inget mer & går ut från skogen... behöver jag säga att jag sa phuu  när vi var på åkern igen...

-ja vad är det för skit tror ni? Vildsvin eller?

 

När vi kom ut ur skogen, så såg jag någon som satt vid vår bil!? hmm... har ju bra zoom på kameran & vi var långt bort.

Tänkte att någon sitter där & vilar lite, men så såg jag en bil komma åkandes nerför den skruttiga åkervägen, en kvinna gick fram & hjälpte personen in i bilen, för att sedan gå en bit bort, & lagomt när vi var framme, så kom hon med en cyckel, jag frågade om det hänt en olycka? & hon svarade bara ja & satte fast den på cyckelstället & åkte.

 

Vovvarna fick leka en stund & vi myste innan vi efter ca 2 timmar åkte hemåt.


Lyssnar på Idol & snart kakbak programmet.


Har ni sett nya ICA reklamen föresten? -jag skrattar så jag viker mej dubbel var gång, den bästa reklamsnutt jag sett tror jag, grym & hjärtlig  -Inge, Inge...  


                         Kram mina fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards