frallorna

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Lena - 26 september 2013 22:27

 

Jag var helt säker på att Kottarna gått i Ide, då jag inte sett några på flera dagar, men så opps! knatade en på gården, sprang in & hämtade mat, för mycket krubb i kaggen vill *kotte mamma* att han ska ha  

 

Vädret har varit så fint, men oj oj så kallt...


  Skat-matning  dom är för härliga, jag gillar skator  


Märta har haltat lite, det har hon inte gjort i hela sitt liv, eller är hon ostadig?? nojjig blir jag i alla fall. Pratat med veterinärer både här & där, vem kan fixa hennes operation fortast? väntetider överallt, & det känns som om det behövs göras nu... & vem ska man lita på??


Lite tv-mys på golvsängen, få se om vi åxå somnar där, gubben jobbar sista nattskiftet.


                              Kvällskram mina fina  

Av Lena - 26 september 2013 10:20

 

Märta Hjärtat delar kudde med mej  

 

Morronpruppen var kall = frost.

 

Dessa stug ägare fick mögel i det gamla lilla söta huset, dom satte in ett badrum där som blev fördärvet, så hela den äldre delen fick rivas & bara den tillbyggda nyare delen står nu kvar. Ett par till i byn har gjort samma sak i ett så vackert gammalt härbrä -man ska veta sin sak innan man sätter in våtrum  


Igår var det fullt upp, idag börjar jag jobba vid halv tolv & 3 timmar, sedan ledig tills måndag.


Solen strålar, men Märta är sej inte lik...


                                                  Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards