frallorna

Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

Kväll...

Av Lena - 2 juni 2013 22:31

 


 


 

Gick en liten runda här hemma, katter & vovvar  & ser att Lupnerna har slagit ut.

 

Sean ska rakas, för han har Dreads i sin päls  alltid haft så märklig päls.

 


 

Märta lilla hjärtat, kände att du försökte säja mej något idag, men jag förstod inte... hon har varit lite loj & jag blir så orolig...

 


 

Ena sonen kom hem & lekte lite med brossan Malte  

 

Med syrran Märta blev det en go kram  

 

Ett regnoväder drog in över oss vid kvällningen, men ingen åska.


Nyss gått kvälls drillen & väldigt mörka moln kommer från söder, mot norr

däremot -på kortet- ser det lite mer ljusare ut, bland dom trolska dimmorna.


Ledig denna kommande vecka, & gubben gör sista natten, tänker sätta igång med "Karin" fast jag har ingen motivation... eller både vill & jag vet inte...


Nu ska vi lägga oss, & jag ska läsa lite


                                  Kram på er  

 
 
Piedra

Piedra

3 juni 2013 09:00

Vackra bilder!

Kan det vara oron för Märta som gör att du både vill och inte när det gäller Karin?

Läste precis din kommentar på min blogg. Ja du förstår precis känslan när jag förlorat "min" prästgård. Jag kunde verkligen se mig själv bo där och stormtrivas.

Stor kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

3 juni 2013 10:02

Ja jag riktigt kände hur underbart det skulle vara att få bo på en Prästgård, förstår din ilska...

Ja lite så, men kanske mest för att vi hade 3 vovvar då... saknaden & alla minnen...

Kram♥

 
Ingen bild

Kassa

3 juni 2013 12:31

Jag undrar också vad Märta försökte säga, åh så man vill försöka förstå..

Kram på dig finaste Lena ❤

Lena

3 juni 2013 19:36

Kassa? eller var det Kaisa? fniss...

Ja det är jobbigt at inte riktigt förstå, fastän vi kommuniserar så bra annars...

Kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards