frallorna

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Lena - 27 juni 2013 23:06

 

Blev som jag anat, en helt underbart härlig kväll  

 


 

Njöt av Monas fantastiskt goda Mozarella sallad + bröd & så  ...

 

... & rose med gubbar i  

 

Malte gillade att springa in & ut, vet inte vad han pysslade med där inne, det kanske dom ser sedan?  -nejdå, Malte är en försiktig hund & skulle inte röra något, bara kollar runt lite.

 

Pussar & kramar, god mat & fika, suttit ute i sommarkvällen med finaste vänner, vad mer kan man begära?  


I morrn om vädret blir vad "dom" lovat, så bär det ut till sjös, med mat för en heldag.


                                         Kram på er  

Av Lena - 27 juni 2013 16:49

 

Strax bär det av till goaste vänner på kvälls mat  -frågade om jag fick ta med en flaska Rose vin + jordgubbar & bjuda på? & det fick jag!  blir en mysig stund, det känner jag redan  


Jobbat klart för veckan & gubben likaså, i morrn & helgen väntar båt åk, för vi ska visst få sol  


                            Kram på er mina fina läsare  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards