frallorna

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Lena - 8 juni 2013 22:20

Foto:Pressfotograf Paparatzi Lena   


Gösses vilket Bröllop! så vackert... mina tårar rann... så otroligt vackert med alla barnen som sjöng som änglar när hon skred in, så magiskt  

& så otroligt vackert när dom gick ut, med fiolspel  den låten hade åxå gubben & jag som utgångs musik när vi gifte oss 1982.


Jag som inte tänkt att jag skulle kolla så där "nitiskt" blev sittandes helt farsinerad ändå  


Jag har ju bara sett den där Chris på bild & tyckt att han ser ganska så butter ut, men nu har jag ändrat åsikt! vilken härlig filur han verkar vara  skrattade åt hans sätt att vara, dvs inte alls så formell som det annars alltid ska vara i Kungahuset, pussades, vinkades & tokade sej  & visade känslor. 

& om jag nu ska vara lite elak? ja då funderade jag på om hans mamma  däremot hade så mycket botox så hon varken kunna visa känslor eller lenden? såg så otroligt likgiltig ut, som en robot...


Så fint att Madeleine lät Amy Diamond & Tilde Svensson från grannstaden få fina platser i kyrkan, tänk att vara 9 år & få gå på ett riktigt Prinsess Bröllop  


Tills gubben kom hem från förmiddags skiftet hade jag gjort en...

 

... Kärleks-Fritata, dvs. stekt Falukorv & potatis med äggsmet runt, Leksandsbröd, mjölk & lingonsylt, en riktig Bröllopsmiddag  minsan! som åxå...

 

... Malte gillade  


Nu har dom säkert världens baluns där borta...  

Vackert väder bjöd vädergudarna på åxå, vilken fantastisk dag för alla  


Själv satt jag & förälskade mej i massa klänningar, -den! -nej den!, eller den? skulle jag välja   eller -nej den var inte i min smak!   


& fy vilken eländig klänning Sofia hade på sej! -stackars fina hon, figursydd endast för hennes bröst ju!! & rynkor på tutt tyget så det såg ut som bröstvårtor! -hjälp! jag blev nästan generad av eländet!   -någon annan som såg det??  


                                              ------------------------------


I morrn ska vi få lite sämre väder, så då kanske Malte & jag tar en svalkande långpromenad, kan ju alltid önska  & något regn eller åska har vi varken sett eller hört.


                                    Kram på er mina fina  






Av Lena - 8 juni 2013 11:56

 

Morron kissen i blomsterbacken...

 

Snart är vårt lilla hus helt överblommat!  

 

Lilla söta Kaisa, snart 20 år  hänger med, & njuter så av sol & värme  


                                ----------------------------------------


Jaha! så är det Prinsess bröllop!  det jag tycker är spännande, är att se hur hennes brudklänning ser ut, buketten & vad hon har för diadem eller krona, dom söta små tärnorna som ska vara med... & såklart alla andra klänningar som gästerna bär  & vilket väder dom har! fantastiskt, blir kanon de med korteget genom stan.


                                ----------------------------------------


Här är så där varmt idag åxå, men det har sagts på radion att vi ska kunna få åsk & regnskurar mot ättämiddan, men vi får väl se & inte mej emot om det kommer!!  


Nu ska vi äta lite "frukost" eller det kanske heter brunch? denna tid på dygnet  


                                Kram på er & fin lördag  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards