frallorna

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Lena - 18 december 2010 18:55

  

 

Ja nu har jag fått igång min stationära dator igen!

 

Men känner mej mer frustrerad än någonsin!

 

Sonen instalerade ett "superbästa" program, & nu fattar jag absolut INGENTING!

 

Inte hittar jag internet! & hur det helt plötsligt kommer fram? förstår jag inget av..

 

Jag lixom "kokar" av ilska  .....

 

& detta på självaste bröllops dagen!  

 

När sonen kom, så hade han åkt bräda hela dagen, var trött, mör & kinkig  ville inte ha något att äta, skulle "bara" hjälpa mej få igång datorn, sedan vidare & käka med kompisar"

 

Det här programmet är så as lätt så en 100 årig kärring klarar av det! sa han & åkte vidare....

-Så här sitter jag nu, som en 101 årig kärring då tydligen, & förstår ingenting....

 

I morrn kommer min andra son hem & ska förklara, eller kan det vara så att det är mej det är fel på???  

 

-Vi får väl se  

 

Vill ha tillbaks allt mitt gamla, det jag fattade  

 

Ska försöka "varva ner" , Robinson snart! & Hästhoppning lite senare!  känns redan bättre! hi hi...

 

Kram mina fina! från en helt IQ befriande bloggare!  

 

 

Av Lena - 18 december 2010 10:12

  

                                           Kärlek  

 

Idag har min älskade gubbe & jag varit gifta i 28 långa underbara år!!!

 

-Ååååå vad jag älskar honom!!!!  

 

Nåja, blir inget speciellt sådär, vara hemma, äta lite gott, kolla tv, både sport & en del bra filmer, sporten för mej & filmerna för gubben  

 

Pyssla på lite, tills ena sonen kommer hem & hjälper till att instalera datorn på eftermiddagen!, han skulle åka bräda först i Romme Alpin.

Gösses vad jag längtar efter "min" dator!  Spotify & Photoshop inte minst!  

 

Just nu -5 & snön vräker ner! stora flingor som ser lätta ut att skotta lite senare  

 

Kanske ses vi till kvällen, med nya "färska" bilder!

 

                             Kram & fin lördag!!!!  

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards