frallorna

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Lördag!

Av Lena - 18 december 2010 10:12

  

                                           Kärlek  

 

Idag har min älskade gubbe & jag varit gifta i 28 långa underbara år!!!

 

-Ååååå vad jag älskar honom!!!!  

 

Nåja, blir inget speciellt sådär, vara hemma, äta lite gott, kolla tv, både sport & en del bra filmer, sporten för mej & filmerna för gubben  

 

Pyssla på lite, tills ena sonen kommer hem & hjälper till att instalera datorn på eftermiddagen!, han skulle åka bräda först i Romme Alpin.

Gösses vad jag längtar efter "min" dator!  Spotify & Photoshop inte minst!  

 

Just nu -5 & snön vräker ner! stora flingor som ser lätta ut att skotta lite senare  

 

Kanske ses vi till kvällen, med nya "färska" bilder!

 

                             Kram & fin lördag!!!!  

 

 
 
Magnus

Magnus

18 december 2010 10:57

Zuper Mega GRATTIS till bröllopsdagen:-)

Snart kommer "lilla" Malte hem o terrar farsan o prinsessan Märta Louise...

I morrn drar vi till stora staden o kollar frallor både högt o lågt på mässan:-)

Ha en underbar lördag, själv ska jag sova då jag jobbat natt // Magnus Ladulås

http://www.mundiz.com

Lena

18 december 2010 14:49

Tusen tack bästa Magnus!! ;)
Ja tänk.. snart är han hemma :) gösses vilken förändring i familjen! he he..
Avis på alla som ska till mässan, men vi avstod från att ställa Petrus, då vi inte vill dra hem någon "eventuell" smitta, då Malte kommer!
Ha så kul i morrn! Kram!♥

 
pezze

pezze

19 december 2010 00:33

en stor grattis te ert bröllopsdag!!!! :)

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

19 december 2010 12:06

Tack snälla!! :)
Kram!♥

 
Di

Di

19 december 2010 19:56

Å grattis! Härligt att du fortfarande är lika kär! Du får anmäla dig också till julswappen nästa år :) varma kramar till dig och grattis än en gång!

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

20 december 2010 20:02

Tack snälla Di!
Ja absolut att jag åxå vill vara med i Swappen nästa år! hi hi... tänk att få en klapp varje dag, vilken lyx! hi hi :)
Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards