frallorna

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Lena - 16 december 2010 14:52

  

Dom 3 längst fram är från vänster:tiken The Wonder Of You, It`s Only Love=Malte & My Little Friend=Märta

Samma i bilden i förra inlägget  

Malte är så stor i ansiktet mot sina mer näpna syrror!    

Maltes söta rumpa längst till höger, han med den svarta svans stumpen!

 

Faktiskt så är dom enkla att se skillnad på även för mej fast jag bara ser dom på kort, bläsarna är olika & svans stumparna likaså, det var bara Hero & Märta jag funderade på igår, då jag inte riktigt såg hakan, för Hero har vitt där.

Som "farmor" vill man ju kunna känna igen sina små "barn barn!"  

 

& om någon följt valparnas framfart på Lufsenburgs facebook, så har lilla "återbudet" Johny B Good hittat det bästa hem han kunnat få!!  blev lika glad jag som uppfödaren!! vilken lycka!  

 

Nu vet jag att alla valpar får dom absolut bästa hem!!!

-vilket verkligen är "lycka" för mej åxå  

 

Bara 1 minus idag! så vi trotsade snövädret & att jag är lite hängig & gick till skogs! gösses så Petrus & Märta gillade det!  fast ändå mest Petrus! som helt enkelt inte vet till sej av iver! han är så yster & lycklig så jag kan bara skratta  & med en alldrig sinande energi  fick verkligen pulsa i snö & hade han fått välja, så hade vi varit kvar där ännu, 2 timmar senare  

 

Nu dax för en vanlig promenad!

 

                                 Kram kram!!!   

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards