frallorna

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Grrrr...

Av Lena - 18 december 2010 18:55

  

 

Ja nu har jag fått igång min stationära dator igen!

 

Men känner mej mer frustrerad än någonsin!

 

Sonen instalerade ett "superbästa" program, & nu fattar jag absolut INGENTING!

 

Inte hittar jag internet! & hur det helt plötsligt kommer fram? förstår jag inget av..

 

Jag lixom "kokar" av ilska  .....

 

& detta på självaste bröllops dagen!  

 

När sonen kom, så hade han åkt bräda hela dagen, var trött, mör & kinkig  ville inte ha något att äta, skulle "bara" hjälpa mej få igång datorn, sedan vidare & käka med kompisar"

 

Det här programmet är så as lätt så en 100 årig kärring klarar av det! sa han & åkte vidare....

-Så här sitter jag nu, som en 101 årig kärring då tydligen, & förstår ingenting....

 

I morrn kommer min andra son hem & ska förklara, eller kan det vara så att det är mej det är fel på???  

 

-Vi får väl se  

 

Vill ha tillbaks allt mitt gamla, det jag fattade  

 

Ska försöka "varva ner" , Robinson snart! & Hästhoppning lite senare!  känns redan bättre! hi hi...

 

Kram mina fina! från en helt IQ befriande bloggare!  

 

 

 
 
Ingen bild

Kerstin.

18 december 2010 20:30

Ja,,,,man kan fort bli gammal när det gäller datorer, då kommer dom gråa håren snabbt...Det är inte lätt för en an, ungdomarna dom kan ju födda med det här,men för oss gamgummor tar det lite längre tid,men det kommer.....
GRATTIS på Bröllopsdagen....
Snö,Snö å ännu mer Snö. Kram Kerstin.

Lena

19 december 2010 12:07

Dom gråa har kommit för länge sedan! jasså? så om jag alldrig skaffat dator? så hade jag alltså inte varit gråhårig idag? ha ha ha ha ;)
Vi får väl se om något fastnar i lärdomen senare he he ;)
Tack! & Kram!♥

 
Ingrid

Ingrid

19 december 2010 11:14

Tror inte att det är fel på oss "gamlingar". Vi gillar att förbereda oss för förändringar, annars duger det "gamla och trygga" väääldans bra :-D

Lycka till idag när sonen ska förklara för dig!

Kram

http://solfrallan.bloggplatsen.se

Lena

19 december 2010 12:05

Ha ha ha ha... Tack! ;)
Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards