frallorna

Alla inlägg den 22 september 2022

Av Lena - 22 september 2022 18:23


I tisdags, vackert höstväder, en på jobbet sa -oj så plötsligt hösten kom & plötsligt kände jag detsamma, den kom fort & plötsligt...



... vägen in i skogen har reparerats med krossade takpannor då det har körts ut enorma mängder virke & vägen blev dålig, ack så fult & inte det minsta bra för vovvar att gå på & kanske skära sej  



Tisdagen var fantastiskt skön...



... lixom gårdagen var, Sam har kommit på att han vill bära alla katter  här Nubbe som älskar ALL ompssling 



... söta 2  



Förra veckan var Mando Diao här & spelade in i byns omgjorda Missionshus som ju nu är en kanon Inspelnings studio, igår något annat band som spelade för öppna dörrar ...



... ingen aning om vilka dom var? & vi knatade vidare efter en lång pratstund med Erik, en attans trevlig kille, sönernas barndomskompis & Sams bästis pappa  



Natten flöt på, ömsom i maklig fart ömsom snabbare, & vi sa hejdå till varandra min härliga kollega för natten   Handlade innan jag slutade i morse, hem & stöka på innan jag först sov med Malte & sedan med Ungen, men när det blir lite för varmt bland täcken & kuddar flyttar han på sej en stund  



 


Blev en promenad i Romme när jag vaknade, & vilket väder!! -ser ni planet? & i morse när jag kom ut till bilen var det frost, den första häromkring, & som jag ju skrev innan, -oj nu är det höst! på riktigt I förgår kom blommorna in från Grönbetet, det var på jäsken



Björklöven har börjat trilla, & dagen var så varm, skön & klar


Välkommen lediga helg, du är behövd   


                           Kram kram  



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards