frallorna

Alla inlägg den 12 september 2022

Av Lena - 12 september 2022 18:49


Byapromenad & så varm dagen var! hoppsan lixom, hade dörren öppen ut några timmar & massor av luktärtorna har shastigt lagit ut   ska plocka in en bukett strax, kanske sticker jag in & ger er en bild...



 


... -japp ni fick se dom fina ärtorna   & redan ikväll ska regnet komma & vara i flera dagar, säger dom som vet i alla fall




Ändrade lite i färgen på byns fina lador, lite gammalt stuk från en svunnen tid



Såhär såg det ut i mitt kök september 2020 när alla blommor kommit in, ganska så fullt  & idag har kökstädning satts igång, en hel del att stå i ska ni veta, men jag hoppas att jag kan uppbringa lite plats för alla blommor som vart på grönbete...   



Ja val blev det, jag försökte hålla mej vaken, vet inte när jag dippade men vaknade 01.30 när den sprecis kulle avslutas, & samma lika alltid såklart, några glada några besvikna, & oavsett vad jag röstade på, så hade jag bestämt mej för att tänka positivt & tro på att det blir bra  för oavsett blev det ju som det blev eller hur  


Jag tycker fler av Partiledarna har varit bra, lyssnat på många debatter


Jobbnatt väntar & jag tycker det ska bli så skönt med regn i morrn när jag kommer hem, hoppas på sövande droppar...


                                            Kramiz  


   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards