frallorna

Alla inlägg den 31 oktober 2022

Av Lena - 31 oktober 2022 17:45


Alltså ett sånt Grattande Malte fick på FB! WOW WOW   vi får buga & Tacka allra ödmjukast  Maltes söndags förmiddag börjades med mer smörgåstårta, den som spar han har ha ha...

... & så tog vi en repris till skogen, en annan en då jag behövde lite material till Alla Helgona kransar...




... Malte gillade den...




...& fikat allra mest såklart  


 


Gick ensam en vända där marken var lite bökig, & plötsligt var jag omgiven av dom vacraste kullar fulla med Surklöver som vi sa som barn men heter Harsyra, jag åt & åt & åt, betade som en häst, så gott!



En söndagsbild på Ungen, söt som alltid & hade inte bråttom ut, ville bara mysa i stugvärmen



Idag hade han lite mer brottom ut, inte alls kallt men disigt...



... & efterssom jag behövde liite med material så beslöt jag att vi skulle ta en titt på ett annat fint strövområde, men inte trodde jag det skulle vara så bra! ja nu hittade jag inte alls rätt, hittade inte den väg jag letade efter, snurrade & åkte fel men kom till en jättefin plats som stigar leder till dit jag tänkte...



... bara tallar & sandgjord & så mjukt för tassarna toppen! hit lär vi komma oftare 


Klockan ja, både igår & idag har dagarna för mej vart så långa! wow lixom ha ha jag som tycker alla dagar går på tok för fort, hinner ingenting, få se hur länge den känslan håller i sej ha ha...


Nu väntar några jobbnätter, så jag är nog strax på "tids-banan" igen   



       Kram till dej som kikar in här   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards