frallorna

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Lena - 7 oktober 2015 18:49


Vaknade till en vacker dag


 


Inga får i hagen! vi tog oss en skön promenad, den där "krispiga" luften är så härlig



Låg så länge jag orkade i morse, ska jobba 2 nätter & försökte ändra lite dygn.

Satte på tv:n & slötittade en liten stund på Gokväll, vilken tur man har *hjärta* tänk så många år jag "tänkt" börja aplikations/påsömnads brodera, sett så många vackra alster & nu var det ett reportage om just det! NU ska det bli av!! :))))

Gick bums in på Adlibris & beställde en bok jag velat ha om det! tog den på gratisfrakt & får vänta 2-3 dagar extra = ångra ångra ångra! jag vill ju ha den redan nu lixom! ;((

Men men, få fila lite på ideer & rita ihop lite mönster under tiden! :)) skitkul!!:)) 


Nu strax till jobbet medans dom andra 3 får mysa ner sej på golvsängen*hjärta* 


                         Kram kram! *hjärta* 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards