frallorna

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Lena - 5 oktober 2015 22:22

 

Oj vilken kall förmiddags promenad, på gränsen att dom måste ha täcken på!  frost i morse när vi vaknade, hua, men ändå den där sköna klara luften  

  Jag var in till Veterinären på middan, men hon var ledig idag, får bli en sväng dit i morrn istället, handlade mat, allergigodis & kostillskott i alla fall.

Kollade in på systemet, vilken söt box va!   nästan så jag måste köpa denna lilla bara för att!  

 

Vacker kväll & nu åkte blommorna in från uterummet, min stora Hibiskus -nästan så man tror "hon" har diabetes, dricker vatten så man baxnar, helst en liter om dagen! annars tjurar hon! pust  & jag som inte vattnar blommor, får bara dom härdigaste blommor att överleva, ändå har min Hibbe överlevt i över 10 år här hemma  detsamma gäller en pelargon som jag tog skott av i Grekland för 10 år sedan, den är åxå nöjd med min behandling he he  lixom 3 andra ...

 

Strax är John Blund här, lite tidigare än vanligt, han hade inte tid senare  


                         Kram mina fina  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards