frallorna

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Lena - 12 oktober 2015 22:38

 


På promenad i byn, vilket underbart fint väder vi haft idag! :)) men less blir jag på dom som har sina hundar lösa :(( för ca 2 veckor sedan kom en stor Rodgen Richback emot oss i trav på en byväg... efter trippande på höga stilettklackar en tjej & ropade som en lammtacka -kom då... jag tog då upp mitt hundatack spray & ropade till henne -koppla hunden!! -& hon sa tyst -kom då... -MEN HÖR DU INTE KOPPLA HUNDEN!!!! kände hur adrenalinet steg till topp! men absolut INGEN REAKTION på henne!! då ropade jag att jag sprayar spray i ögonen på din hund!! absolut ingen reaktion ändå... hunden kom fram mot oss, hade lite längre koppel på Märta så han gick fram till henne... sedan travade han mot sin matte, som bara vände på klacken & gick! arg var bara efternamnet grrr :((

Idag på samma plats kom en lös enormt stor Dalmartinerklille springandes lös på samma väg, han se honom & vi gömde oss bakom en lada, vem vet om han var lika snäll? Mannen som äger ladan jag gömde mej bakom kom & undrade hur det stod till ;) han berättade att dessa hundar brukar vara lösa lite hur som helst... suck suck... jag ringde gubben som kom med bilen & hämtade oss, vad säger man? suck suck & grrrrr :((

Malte gillar inte andra hundar & ingen av dom ska leka eller busa med andra, är rädd om deras ryggar! & dom är så nöjda med varandra *hjärta*


 


Matat mina fina skator som vanligt *hjärta* tagit korten genom fönstret ;)


   


Sam är här titt som tätt med sina föräldrar *hjärta* han är helt enorm *hjärta* & snart ska vi vara barnvakt för första gången!! :))))


                        Kram & gonatt från oss *hjärta*


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards