frallorna

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

Regn...

Av Lena - 11 augusti 2014 14:28

 

-Var är Malte funderade jag när jag satt i köket, jo här! fast då under det röda täcket, han myste  


Pysslat & pimpat, blir finare & finare  


Nu ska vi ta Rull-huset, för i morrn har Malte tid på Ulltuna för en genomgång.


Regn & regn, fantastiskt för dom som är berörda av elden, men ändå är det visst svårt, då dom måste gräva brandgator runt hela elden...


                       Kram så syns vi senare!  

 
 
GeddFish

GeddFish

11 augusti 2014 16:52

Ja, världen är konstig. Men bädden är ju hur genial som helst!
Lycka till med Malte och njut av rullbilen. Rullhuset, menade jag. Så praktiskt! Kram ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Therese

Therese

11 augusti 2014 21:06

Men Ojojoj, så oerhört fin säng!!!
Vilken härlig idé.
Kan tänka mig att hundarna älskar den.
Kram på er, hela gänget

http://www.hund-lycka.blogspot.se

 
Di

Di

12 augusti 2014 06:43

Vilket härligt "häng" för er. Håller tummar och tår för er i dag! Kram

http://Dithequeen.blogspot.com

Lena

12 augusti 2014 19:40

Tack!!besöket gick fint :)
Kramkram dej

 
Ingen bild

pezze

15 augusti 2014 21:40

fiinnttt... :-)
även om det inte e i min smakfärger.. så e det mkt fint ändå.. kan se framför mig då man ligger eller halvligger där o läser en bok o njuter av utsikten, osv.. :-)

Lena

17 augusti 2014 22:55

Tack snälla!!♥ Ja jag är galet nöjd med resultatet, i min ungdom gillade jag INTE dessa färger, så vänta du, om några år gillar kanske du åxå dessa murriga färger *skratt*

Mmmm en riktig mys säng, tyvärr lider det mot höst & lite kallare, men några mys stunder ska jag väl hinna med :))

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards