frallorna

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Lena - 27 augusti 2014 22:01

 

-Attans att man ska behöva dusha bara för att det är typ kalas! /Malte

 

Min bloggvän Kickan med man & bekanta kom förbi till min mamma som planerat, vi har bloggat i 6 år med varandra, Kickan bor sedan många många år i London med sin Skotte!  Ja vi har varit dit några gånger åxå  Tänk va, vad en blogg kan ge, underbar vänskap  

 

Fikade & Malte charmade sej runt...

 

 

Kort visning!...

 

... & kort tagning!  

 

Märta satt med vid bordet &...

 

... sov i bädden.

 

Mammas hemmagjorda tårta...

 

... & en glutenfri blåbärs mandel dröm till mej  Förutom dessa 2 så var det digra kak & bullfat  

 

Så hade vi ett litet traditionellt precent byte  Dalahäst kökshandukar till Kickan bl.a & hon hade gjort dessa...

 

... 2 grytlappar till mamma, sömerska som hon är!  

 

& en kaffe blomma  mina saker kommer på bild i morrn.

 

Hej hej! vi ses kanske i november eller december in London!  

 

Så gick jag en vända med Malte medans mamma fixade mat till oss 3 2 fotade, gubben hade åkt till jobbet, eller dom 4 fotade fick åxå mat såklart  


Blev en härlig dag, som väntat såklart!



  Så får ni följa med på en liten visning av altanen, den så vackra & underbara, är så toknöjd med resultatet, & att jag höll fast vid himlasängen fastän gubben tyckte den lät knasig, men han byggde & byggde & det blev som jag ville!  


                          Kram & fin kväll på er  



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards