frallorna

Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Hej!

Av Lena - 28 september 2013 17:03

 

Idag är vädret väldigt hit & dit, ender stunden blå himmel för att i nästa ögonblick vara mörka regnmoln.

 

Vi fick en bäddsoffa av våra vänner igår, 1.20 bred, den ska vara madrassen i den tänkta himlasängen vi ska ha på altanen, så gubben har skruvat av sockeln nu & så har vi stuvat in den tills våren när den ska byggas, en bäddmadrass på denna & vi kommer sova som Prinsar & Prinsessor 


Varit iväg till tippen, gösses vad med mäniskor det är där på lördagar, idag slapp vi köa då vi kom en halvtimme innan stägning, men knökfullt var det ändå. Jag får värja mej till att INTE titta i alla kontainrar, för oj så mycket bra folk kastar trots att Ta Till Vara rum finns att ställa saker i... 

 

Hemma igen fixade gubben med finliret på altanen, jag lagade Lasagne till både gubben & grannen & en gratäng till mej

 

Sedan gick Malte & jag en bya promenad & då kom regnet, igen  

 

Där den lösa brädan ligger, sa gubben att han tänkte bygga en ramp ner till vovvarna  


Nu ska jag äta min gratäng som tog längre tid på sej & läsa en Novell   


Sedan en myskväll framför tv:n på golvsängen  


                                        Kram på er  

 
 
S/Y EUPHORIA

S/Y EUPHORIA

28 september 2013 20:15

Hej vännen!
Ha en mysig kväll. Själv ska jag jobba vidare till 23 innan jag får åka hem och mysa med fyrbeningarna.
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

28 september 2013 22:40

Ok! bara 20 minuter kvar då ;)
Kör försiktigt i mörkret hem♥

Kramarom♥

 
Piedra

Piedra

29 september 2013 18:35

Underbart vackert kort det översta! Ser ut som en tjusig målning. Himmelssäng på altanen - nu fick jag allt något nytt att drömma om... Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

30 september 2013 18:57

Tack! ja vår utsikt är vacker som en tavla :))

Himlasäng ja, har i alla fall planerat för en sådan, men jag har åxå lärt mej att ta en dag i taget. Men om vi lever så ska gubben bygga en enligt mina ritningar ;)

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Av Lena - Tisdag 27 feb 17:35

     I söndags var det ett väldigt hit & dit väder, ömsom flingor som dasslock & uppehåll & aningen blå himmel...        .... Ungen hade inget emot att vara inne i värmen tills det värsta blåst förbi...     ... & så blev det en...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards