frallorna

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Bättre♥

Av Lena - 6 juni 2013 13:54

Som ni ser så har Märta fått lite energi tillbaks darrig "matte" på handen av lättnad & jag tror att anledningen var...

 

... denna halv uppätna fåget som jag hittade på gården när jag gick ut, katterna släpar hem dom ibland, & efterssom Märta går ut själv ibland, så är det ganska så troligt att hon mumsade i sej lite igår, därav den jobbiga natten, dom förfärliga prupparna & diarré högar på gården både här & där som jag både trampat barfota i & nu sanerat  

 

Nu kan jag höra grannen klippa gräset & känna gräsdoften, jag kan åxå se vår doftande, blommande & så vackra syren, men jag har åxå svårt för att spela glad & säja "hej svejs" när mitt hjärta gjorde så ont... skräck senarier som flyger genom skallen... räcker med det som är.  

 

Märta mitt hjärta, älskar dej från himlen & tillbaks  kan inte leva utan dej  


Dom orden sa jag ofta till Petrus...


& vad vore livet utan Malte hjärtat  som ger så ofantligt av sej själv till oss, vår älskade lilla tokstolle  


Nej jag älskar ingen mer än den andre, alla har samma plats i våra hjärtan, men man älskar dom olika för dreas personligheter  lite svårt att förklara...


                                   Kram   



 
 
Kikkan

Kikkan

6 juni 2013 15:35

:) va' härligt att se filmsnutten på Märta hjärtat, det blir nog full fart igen.. Kramar i massor. ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

6 juni 2013 17:04

Ja vi håller våra tummar♥

Tack & Kram♥

 
Gerd

Gerd

6 juni 2013 15:40

Sitter på hoppettehoppbussen, va tvungen kolla hur de går... så skönt då, lite bättre! Kram, från iPaddan i knät <3

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

6 juni 2013 17:03

Tack & Kram♥

 
Ingen bild

Anna

6 juni 2013 15:50

Nä men hjärtat då...
Förstår att matte blir livrädd! Klart det var den där äckliga kadavret som satte i gång magen!

Nu räcker det Märta!
Nu vill jag inte höra mer elände!
Jag vill se dig få spunk på era fina åkrar...

Kul att se att hon är pigg!
Min favorit frallatjej!!!

Trevlig dag på er !
Vilket vackert väder vi fick!

Kram
Anna

Lena

6 juni 2013 17:02

Ja där är alla ord överflödiga, smärtan river sönder en...

Hon är sej lik igen, fast lite av vinglet är kvar & man kan se lite på videon, när hon i början ruskar på huvudet, att hon tappar balansen lite :(

Nu ska vi faktiskt åka med bilen en vända till en liten tjärn & Märta ska följa♥

Kram på er & Tack♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards